Momenten in de cliëntreis

"Soms begrijp ik het niet? Dat maakt mij onzeker of boos"
Dat is de kracht van David
David in het park

De cliëntreis

Wat zijn de momenten van contact?

Hoe beleeft de cliënt haar contact met ons? Vanaf het allereerste berichtje vanuit Mindfit tot het moment dat ze in de wachtkamer zit voor het intakegesprek. En daarna?

Daarna weet jij als behandelaar als geen ander. Wij nog niet. Beleef het eerste stukje van de cliëntreis. Van Zorgdomein tot De kracht in jezelf.

Hoe ziet de cliëntreis eruit?

Dit zijn de 20+ momenten van contact. {contactmoment tussen accolades is niet bij elke cliënt}

Bekijk vanuit cliënt
  • Zorgdomein

    Informatie van Zorgdomein over Mindfit.

  • {Telefoonnummer?}

    We hebben je telefoonnummer nodig om je aanmelding te verwerken.

  • Vragenlijst

    Je ontvangt van ons een vragenlijst

  • SMS vragenlijst

    Heb je onze vragenlijst ontvangen?

  • {1e Herinnering}

    Wil je onze vragenlijst nog invullen?

  • {2e Herinnering}

    Wil je onze vragenlijst invullen anders nemen we je aanmelding niet in behandeling.

  • {Doorverwijzing}

    We verwijzen je door naar [zorgaanbieder] of terug naar je huisarts.

  • Telefoon van Mindfit

    Welke datum kunnen we een afspraak met je maken?

  • Afspraak en MijnMindfit

    Je afspraak is gemaakt. Ga naar MijnMindfit voor informatie.

  • Registreren MijnMindfit

    Je registreert je voor MijnMindfit.

  • Mail registratielink

    Registreer je binnen 24 uur via deze link.

  • Voorbereiding intake

    Wil je twee vragenlijsten invullen?

  • Inloggen MijnMindfit

    Invullen ROM op MijnMindfit. En ook module 'Welkom bij Mindfit'.

  • Let op: van start

    Uiterlijk 24 uur van te voren afspraak wijzigen of afzeggen.

  • SMS herinnering afspraak

    Je afspraak is op dd-mm-jj om uu:mm. Tot dan!

  • Eerste gesprek

    Van je hulpvraag naar samen behandelplan.
     

  • Kortdurende behandeling

    Je contactmomenten met je behandelaar.

  • De kracht in jezelf

    Veerkrachtig verder.