Stap in de schoenen van de cliënt. Van cliëntreis naar cliëntbeleving. Wat valt jou op?
-
Bericht Zorgdomein
Dit bericht ontvang ik via Zorgdomein.
Vraag aan behandelaar: Deze tekst moet nog beter aansluiten bij de cliëntervaring. Zie jij waarom?
Bericht Zorgdomein
-
Mail 'Je telefoonnummer ontbreekt in onze gegevens'
Blijkbaar heeft Mindfit niet mijn telefoonnummer ontvangen van mijn huisarts. Om mij te kunnen bellen moet ik die nog doorgeven.
Wat is mijn telefoonnummer?
-
Mail 'Aanvullende vragen na aanmelding'
Ik moet allerlei vragen invullen. Om goed te kunnen beoordelen of mijn hulpvraag aansluit bij de zorg die Mindfit kan leveren. Mijn antwoorden helpen Mindfit. Dan sta ik niet onnodig op de wachtlijst van Mindfit.
Vraag aan behandelaar: 'De juiste zorg' op de 'juiste plek'. Herken jij dit?
Wil ik de vragenlijst invullen?
Vragenlijst
Allerlei vragen om te beantwoorden..
-
SMS Vragenlijst ontvangen?
Een klein kattenbelletje of ik de mail over de vragenlijst heb gezien.
Een SMSje van Mindfit
-
Mail '1e herinnering aanvullende vragen'
Heb ik de vragenlijst nog niet ingevuld?
{Deze mail wordt niet verzonden naar cliënten die wel de vragenlijst hebben ingevuld en verstuurd}.
Ik ontvang een herinnering
-
Mail '2e herinnering aanvullende vragen'
Ik heb nog steeds niet de vragenlijst ingevuld. Een herhaling met dit verzoek. En een heldere boodschap. Na 14 dagen word ik uitgeschreven bij Mindfit.
Ik ontvang nog een herinnering
-
Mail 'Doorverwijzing naar andere zorgaanbieder'
Anderen kunnen mij beter helpen. Mindfit geeft kort aan waarom. In duidelijke woorden, zonder behandelaar terminologie.
Vraag aan behandelaar: Spot jij de tekst die de screener maakt?
Doorverwijzing of terug naar huisarts?
-
Mindfit belt om afspraak te maken
Ik word gebeld door een nummer? Het bleek Mindfit te zijn. Een afspraak voor het eerste gesprek wordt gemaakt.
Vraag aan behandelaar: Neem jij een nummer op zonder dat je weet wie het is?
Neem jij dit telefoontje op?
-
Mail 'Telefonisch contact over je eerste afspraak bij Mindfit'
Ik heb een gemiste oproep. Van een nummer die ik niet ken. In mijn mail zie ik dat Mindfit mij heeft gebeld.
Of ik Mindfit wil terugbellen
-
Mail 'Afspraak en MijnMindfit'
Na het telefoongesprek ontvang ik deze mail.
Vraag aan behandelaar: Hoeveel informatie blijft er bij jou hangen na het lezen van de gehele mail?
Heel veel informatie...
-
Registreren MijnMindfit
Ik moet registreren op MijnMindfit.
Vraag aan behandelaar: Probeer jij is te registreren op MijnMindfit met je mobiel. Hoe gaat dat?
Registreren?
-
Mail activatielink MijnMindfit
Deze mail ontvang ik na mijn MijnMindfit registratie.
Vraag aan behandelaar / S&I: Voelt deze mail hetzelfde als alle andere mails van Mindfit?
Is deze mail van dezelfde Mindfit?
-
Mail 'Voorbereiding eerste gesprek'
Ik moet weer twee vragenlijsten invullen?
Weer 2 vragenlijsten?
-
Inloggen MijnMindfit
Om een ROM en module te maken moet ik inloggen op MijnMindfit.
Vraag aan behandelaar: Die 2 vragenlijsten, zitten die in dezelfde omgeving? Weet je dit niet? Ga naar de demo omgeving en log in met:
E-mailadres: demodemo
Wachtwoord: demodemoEn, hoe gebruiksvriendelijk is MijnMindfit? Probeer het nu via je mobiel.
Hoe log ik in?
-
Mail 'Je behandeling bij Mindfit gaat van start'
Een herinnering van mijn afspraak met Mindfit. Staat die in mijn agenda? Ik moet tijdig afzeggen of het wordt een belafspraak.
Vraag aan behandelaar: Hoe duidelijk is deze mail omtrent 'No Show'? Wat vind jij?
Herinnering afspraak
-
SMS Herinnering afspraak
Een smsje. Over 2 dagen heb ik om 14:00 uur mijn eerste afspraak.
Wat vind jij van dit smsje?
SMS
-
Intakegesprek
Ik weet niet precies wat ik kan verwachten. Wel heb ik alle vragenlijsten netjes ingevuld.
Vraag aan behandelaar: Breng jij de door de cliënt ingevulde ROM en module Welkom bij Mindfit ter sprake in het intake gesprek?
Met behandelaar in gesprek
-
Kortdurende behandeling
Mijn behandelplan en doelen heb ik scherp. Mijn behandelaar geeft aan dat ik nog maar 5 afspraken nodig heb.
Bij Mindfit kijken ze samen met mij hoe we mijn klachten kunnen aanpakken. Maar ze vinden het net zo belangrijk om te weten wat wél goed gaat; mijn talent, mijn hobby’s, mijn vrienden…. Ze gaan uit van mijn kracht. Dat is altijd bij mij. Terwijl de hulp van Mindfit tijdelijk is.
Vraag aan behandelaar: Herken je dit?
Ik heb mijn doelen scherp
Blended; digitaal, op locatie of in een groep
Mijn behandeling is zowel online als op locatie. Ik heb contact met mijn behandelaar via MijnMindfit en beeldbellen. Ook heb ik een groepsbehandeling op een locatie bij mij in de buurt. Het is fijn dat we elkaar steunen en tips geven.
-
Afronding
Mijn behandeling is afgelopen. Mijn behandelaar heeft mij gevraagd om mijn behandeling te beoordelen. En soort review, denk ik. Ik begrijp het niet.. is dit om mijn behandeling bij Mindfit te beoordelen?
Vraag aan behandelaar: Dit is de eerste 'pagina' wat de cliënt ziet als ze de CQi willen invullen. Zie jij de 5 dingen die voor de cliënt verwarrend zijn?
Is dit om mijn behandeling bij Mindfit te beoordelen?
-
De kracht in jezelf
Ik ga met vertrouwen verder