Bij Mindfit vinden we goed contact belangrijk. Soms is een mail of telefoontje voldoende om te vragen hoe het met je gaat. Op andere momenten is een langer gesprek nodig. Dat kan via beeldbellen of in een gesprek op één van onze Mindfitlocaties.
Digitaal gemak
Vanaf je aanmelding bij Mindfit bieden we je online mogelijkheden om direct aan de slag te gaan. Je logt in bij MijnMindfit en vindt daar alles wat je nodig hebt voor je behandeling. Een welkomstmodule, vragenlijsten en online hulpprogramma’s. Dat geeft je de vrijheid je behandeling af te stemmen op andere activiteiten in je week. Je werkt aan je mentale gezondheid, gewoon vanuit huis en op het tijdstip dat jou het beste uitkomt.
De juiste mix
Samen met je behandelaar maak je afspraken over hoe je behandeling eruit ziet. Dan bespreken jullie ook hoe vaak jullie contact hebben. Dat contact kan via beeldbellen, telefonisch en per mail. Of jullie spreken af op locatie. Ook buiten afspreken, bijvoorbeeld tijdens een wandeling, is mogelijk. We zoeken naar de juiste mix, die werkt voor jou.
Liever 100% online behandeling?
Mindfit biedt veel digitale mogelijkheden, maar je ontmoet je behandelaar tenminste één keer op locatie. Soms ga je daarna over op online contact, maar ook meerdere afspraken op locatie zijn mogelijk.
Wil je liever een volledig online behandeling? Kijk dan eens bij Thubble. De behandelservice van Thubble is on demand.